Merhaba arkadaşlar doğum sonrası korse kullananız var mı toparlayıcı olarak sıkılaştırıcı, külot korse şeklinde olan mı daha rahat oluyor yoksa üstten sadece göbek korsesi mi rahat oluyor öneri ve deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz? Hayırlı akşamlar 🌺😊