Teonam Canım perinatolog yani uzmanı bu işin sırf onun için gittim.Allaha şükür bir şey çıkmadı.Gideceksen de renkli görüntü ,video,30-40 dk gibi uzun uzun inceleme beklentileri içinde gitme yoksa hayal kırıklığına uğrarsın.Ben çocuğun yüzünü bile göremedim yani. Seni etkilemek istemem ama deneyimlerim bu yönde.Ben böyle anlatınca haftası benden geride olan kuzenim oraya gitmedi başka yere radyolojite gitti.30 dk den fazla bakmış ,video vermiş ,yüzünün net olduğu görüntüler vermiş.Kalbinde ufak parlaklık görmüş iki hafta sonra ücretsiz tekrar muayene olmuş.