6 haftalık hamileyim . Daha yolun başındayım . Ama öyle bir halsizlik ve bitkinlik var ki üzerimde ne zaman geçecek bu ? 😑 Hiç bu kadar , halsizlikten bayılacakmış gibi hissetmedim ben .. sürekli yatmak , uyumak istiyorum 😴 gebelerin iştahı açılırmış benimki tam tersine kapanıyor gibi mide bulantılarım başladı yavaş yavaş 😑 ilk gebeliğim hiç yaşamadım bu duyguları belki ondan tuhaf geliyor . Gebeliğin vücudumuzda herşeyi değiştirebileceğini tabi ki tahmin etmiştim ama beni halsizlikten uykusuzluktan bayılacakmış gibi yapacağını , ruh halimi tepe taklak edip durduk yere hüngür hüngür ağlatacağını düşünemedim ne zaman gececek bunlar kendimi bitmiş hissediyorum ben 😞