Umranergiz anladım çok teşekkür ederim bende hamileyim şimdi bendede fazlasıyla bir uyku hali kafamı koyduğum yerde uyuyorum yani ama direniyorum uyumamaya bir evladım daha var 14 aylık erkek 😊onda hiç böyle olmamıştım yani bu gebeligimde mesela yemek videoları görmem yetiyor hiç istifra etmedim ama çok fazla bulantım oluyordu aşerdigim istediğim bir şeyi bile yiyemedim o derece ama şimdi 8+5im 🙈 doktorum prilam Dr verdi her gece 2 adet içiyorum oğlumda bayiliyordum resmen lavabodan tuvaletten çıkamadım hiç 4 ay boyunca çok zordu Allah’tan bunda böyle bir sorun yok ama çok heyecanlıyım cinsiyet konusunda çin takvimi bir kız diyor bir erkek diyor anlamadım gitti doktorumda genetige bağlı dedi ama 🥺 bir de o meyveden tatmak istiyorum yani kızım olsun çok isterim ama yinede hayırlısı inşallah 🤲❤️