1931 Aslihanbas benim normalde en yüksek 10-6 oluyordu hamilelikte daha da düştü özellikle kapalı havasız ortamlarda yada sıcakta daha çok düşüyor
incim2306 Aslihanbas ben hiç öyle olmadım ya hamilelikten önce de düşüktü benim doktor da ölçüyor her hafta bişey demiyor
Aslihanbas Aygun197 Bende ayran içiyorum tuzlu şeyler tüketiyorum ama dinlenmek hepsinden daha iyi geliyor