_Rojbin_ Sabah ondan beli sancı geliyo 5 dk da bı ama şu ve bı leke gelmedi yürüyüş yapıyorum sabahtandir eğilip kalkıyorum suqt yaparak ne yapmalıyım normla doğum için
Eceninannesii _Rojbin_ Allah yardımcınız olsun , her sancıda ıkının ,merdiven çıkın ,ördek yürüyüşü de çok etkili deniliyor 🌺
beyzzsenturkk _Rojbin_ sancı geldikçe ıkının kalçanıza belinize bastıra bastıra masaj yapın nefesinizi ne kadar doğru kontrol ederseniz o kadar rahat geçer merdiven inip cıkın bacaklarınızı iyice aça aça çömelip kalkın
BusraDsmirsoy _Rojbin_ meryem suresi ezbere biliyorsanız okuyun bilmiyorsanız açıp dinleyin, karnınızı sümmesebile yesserahu diyerek ovun. Bebeğinize güvenin çünkü o nasıl geleceğini ve yolu zaten biliyor :) nefes özellikle çok önemli ona dikkat edin
Dlar Aksak yürüyüş yap canm bide sırtına sıcak su tut imkan varsa uzunca allah bir avazda kucağına aldırtsın