Merhaba kızlar, 2 haziranda bebeğime kavuştum allahıma bin şükür. Normalde doğumun her türlüsünden korkan bir insandım ve vücudumda sezeryan izi istemeyırdum bu nedenle hep normal doğuma yönelmiştim. 36. Haftaya kadar hiç bir şekilde ne egzersiz ne de normal doğuma kolaylık olsun diye birşey yapmamıştım. 36. Haftada başladığım gün içinde toplamda 2-3 saat yürüyüş yaparak rahmimi yumşattığımı bilmeden 4 saat içinde doğumumu yapmış bulunmaktayım. 1 haziran gece 11 gibi başlayan çok çok hafif sancılar ile gecemi geçirdim 2 haziran sabahında çok bir ağrı hissetmiyordum ancak kasıldığımın farkındaydım haftam da 39+2 olduğu için doktoruma durumumu bildirdim hastaneye gidip bir nst çektirmemi ve açıklık kontrolü yaptırmamı istedi bende çok ümitsiz bir şekilde yine doğum olmayacak boşuna gidiyoruz kafasıyla gittim ki muayne sonrası 4 cm açıklık olduğunu geceye doğru doğum yapabileceğimi bu nedenle yatışımı yapmamı istediler hastanede açıklık kontrolünden sonra sancılarım çoğalmıştı ve 2 saat sonunda açılmam tam 7 cm olmuştu tekrar bir kontrol yaptılar o sırada epidural taktılar ve 2 saat sonra ben büyük tvaletimi yapmak istediğimi söyleynce tekrar muayne edildim ve haydi doğuma gidiyoruz dediler veeeeee tam 8 dkk içinde bebeğim kucağımdaydı 4 adet kesi dikişim var şu anda ama o kadar mutluyum ki hem bebeğim işe kavuşma anını bire bir yaşadım hemde sağlıklı bir şekilde kavuştum. Umarım tüm gebeler bebeklerini sağ sağlim kucaklarına alırlar ❤️🥹