G270498 Doğum yapıcam sezaryen olucak,dikişleriniz ne kadar sürede iyileşti pansuman yaptınız mı yaşadıklarınızı paylaşır mısınız
Eko93 G270498 lazer yöntemi oldu bende. hiç öyle bakim falan yapmıyorsun. Dikiş yok dışarıda. Sadece nemli bırakma dedi okdr. Krem suruyorum
Alyadefne G270498 benim ilki yapıştırmaydı eve gelir gelmez başladım 3 gün boyunca sabah akşam batikonla pansuman yaptım doktorum öyle istemişti onun harici hiçbir şekilde krem merhem vs sürme dikiş açar demişti. Batikon hem kuruttu nemli bırakmadı hemde temiz tuttu enfeksiyon olmaması için