Bende 4. Gün vermiştim iki hafta önce amh 0.29 çıktı. Düşük olduğu için Tüp bebege başlamamız gerektiği söylendi. Eğitim araştırmaya gittik orda da amh için adetimin 2. Günü gittim az önce baktım sonuçlar çıkmış 0.90 çıkmış anlamadım adet gününden mi. Yoksa hastaneden dolayı mi