Alparslanmom__ Slm sevgili hamiş anneler bu aralar yeni eve taşınıyoruz bayağı yoruluyorum yurt dışında oldugum için herşeyi tek yapıyorum bebeğimin hareketlerinde azalma oldu fazla hissetmiyorum artk normal.i bu durum sizce?
Mommytwice2 Alparslanmom__ yorgunluktan olabilir tatlı bişi yiyip solunuza yatın iki saatte 10 tekme atmali
Babyy_1 Alparslanmom__ Aynı haftadayiz ve aynı durumu yaşıyoruz. Ben de taşınma durumu yok ama hareket azlığı ya da hareketleri az hissetme durumu var
Alparslanmom__ Mommytwice2 hergun yoruluyorum valla ev dizmek çok zormuş heleki hamilekik döneminde dogumada 2ay kaldı
Babyy_1 Mommytwice2 Bende de durum aynı ama cikolata yedim sola yattım yine hareket yok. (Ev taşımıyorum yorgunluk yok)
Babyy_1 Alparslanmom__ Kendini çok yormamaya çalış bu aylar erken doğum açısından önemli daha dikkatli olmak lazim
Alparslanmom__ Babyy_1 anladm acaba yerlerimi daralıyor haftaya salı günü Dr kontrolüm daha doktoruma da danışacagm
Babyy_1 Alparslanmom__ Geçen hafta öyleydi gittim doktora bir aikinti yoktu sonra düzeldi. Hatta dün baya güzel hareketliydi bugün yine sabah 1 2 vurdu ondan sonra daha da yok. Sizin
Alparslanmom__ Babyy_1 aman Allah korusun ya iyi düşünelim iyi olsun insllah endişeleniyorum ama dua etmekten başka bişey yok 🙏
Alparslanmom__ Babyy_1 bndede öyle bir iki hissediyorum sonra yok acaba gelişimindeki problem var diye korkmuyor değilim
Babyy_1 Alparslanmom__ Geçen hareketsiz olduğun da doktora gittim ultrason da bir sıkıntı çıkmadı hatta ufak ufak vuruyor ama sen hissetmiyorsun dedi çok şükür her şeyde normaldi. Uyuyor olabilir demişti belki öyledir sizin de
Alparslanmom__ Babyy_1 insllah bir ara bnde gitmiştim doktorum banada öyle dedi sen hissetmiyorsundur hareekt ediyor yoksa sürekli de bu konu hakkında rahatsz etmem istemiyorum doktorumu oyuzden saliyi beklicem