Cosimaniehaus ben de sabah girdim, yüzünü tam göstermedi. Normalde dr hareketli bir bebek dediyse çikolata falan sakın yeme, kafa kısmını hareketten dolayı görmekte çok zorlandılar 😅 Bir de kızlar detaylı çekilirken çok bastırdı dr, biraz canım acıdı hatta. Bebeğim için sıkıntı olur mu, bilgisi olan var mı?