Her beslenme sonrasında bebeğimizin gazını çıkarmamız söyleniyor ama bebeğim emip uyuduğunda ne yapacağımı bilemiyorum. 1 ayımızı doldurmamıza az kaldı, gaz sancıları çekiyor bebeğim. Ne yapacağımı bilmiyorum. Uyuyan çocuğa pat pat vurup uyandırayım mı yani