MomyAsli_ canım ben çok sıkıntılı dönem yaşadım. Sağlık sorunlarım da oldu. 39. Haftadan beri her hafta gitmeye başladım. Riskli gebelik olarak takip edildim. Babam kalp krizi geçirdi. 11 gün yoğun bakımda yattı. O beni psikolojik olarak çöktü zaten. Kanda pıhtılaşmam var. İlaç kullandığım halde değerlerim artıyor. Doktor bana bıraktı. Normalde bayram sonrası düşünüyordum. Ama yaşadıklarım beni çok yordu. 1 aydan fazladır hastanede geçmeyen günüm kalmadı. Hepsini doktorum da bildiği için senin sağlığında önemli sen ne zaman istersen söyle ben alırım. 13ünde gel herşeyine bakalım. Sen kendimi hazır hissediyorum yarın doğurt de ben doğurturum seni dedi.