Merhaba anneler ve anne adayları. Şükür prensesimi kucağıma aldım. Bugün 40+5 le muayeneye geldim. Normalde yarın yatışımı vercekti doktorum. Sabah nst de sancılarım çıktı. Yatışım verildi açıklık kontrolleri yapılmaya başlandı. 2 cm açıklıkla fitille suni sancı takıldı. 4 cm olunca fitili çıkardılar. Sancıları da hissetmeye başlamıştım. Serum olarak taktılar suniyi. 9dan saat 11-12 ye kadar sancılar çok canımı yakmadı. Ama 12 den sonra sancıları iyi hissediyordum.saat 2 de 10 cm açıklık ile hızlıca doğum masasına çıkardılar ve 10 dk içinde bebeğim kucagımdaydı. Şükür doğum anı kolay geçti. Beni en çok zorlayan dikişlerim oldu. Sancıyı ve doğum anını unuttum ama dikiş anını asla unutamıyorum. 5.5 gibi odaya alındım. Şükür ikimiz de iyiyiz. Umarım yarın da bi sorun yaşamadan evimize çıkarız 🙏❤️