Babyycutee 27+2 yim iki gündür bende de aynı oluyor, sanki kramp girer gibi bir sanci ve bebek sanki kasılıyor içerde bir tarafa toplanıp. Annem filan bu haftalarda böyle kasılmalar normal dedi ama yine de tedirgin oluyor insan, yalancı kasılma buna deniyor galiba. Çarşamba günü de kontrolüm var doktora soracağım ben de.