Doğumdan sonra gayet iyiydim fakat sonra hareketlerini zorlanma yaşadım yani yürüyemiyorum açıkçası çok zor yürüyorum bacaklarım uyuşuk gibi bacaklarım vücuduma ağır geliyor gibi kalçamla aynı şekilde benim gibi aynı şeyleri yaşayanlar varsa bilgi verebilir mi bu neden olur siz de olduysa ne yaptınız normal doğumdan sonra herkes hemen ayağa kalkar ama ben kalkamadım şimdiden teşekkür ederim