Yenievlianne bana da sordu ateşli bir hastalık mı geçirdin hayır geçirmedim dedim, stres olabilir tabi stres yapıyorum hastaneye giderken ister istemez. Umarım düzelir ya benim de, bugün tekrar NST’ye gireceğim.
Bu serum olayı nedir acaba, bana hiç öyle bişeuden bahsetmediler, serum verirler mi bilmiyorum..