Tabii bekliyorlar. 40. Haftamda doğum yaptım, doğumum gerçekleşmeseydi doktorum daha da bekleyecekti. Tahmini doğum günü veriliyor son regl tarihinize göre, ama bebeğinize bağlı olduğunu da belirtiyorlar. Mesela benim oğlum tam belirtilen günde gelmek istedi, tamamen bebeğin gelmek isteyip istemediğine bağlı. Tamamen vajinal düşünülmüş ve 40. Haftalara kadar beklenmiş doğumlarda da sezaryen tarihi verilmiyor, son kontrollerinizde mecbur kalındığında direkt yatışınız veriliyor.