poyrazege1503 Ummuhanyeslova yarin tam 9 haftalığızzz ❤️ hic belirtim yok çok şükür göğü hassasiyeti dışında sende belirti varmı
Ummuhanyeslova poyrazege1503 benimde hic belirti yok uyku harici 9+5 ilk gebeliğim ile o kadar farklı ki
HaticeTekin 9+2 yım şuan mide bulantisi ve baş dönmesi ve bayılma hissiyle devam ediyorum yola Bazen zorlanıyorum bazen iyiyim 22 aylık oğlum var onunla zor geçiyor böle durumlarda
Busssx HaticeTekin Bende 9+4 yemeklerden sonra bulantım artıyor açken de artıyor benim de oğlum 22 aylık ne yapacağız kız biz iki çocukla 😅😅
Ummuhanyeslova HaticeTekin benimde oglum var ve cıdden zor oluyor ama oğluma hamıle iken olan belirtiler bunda asla yok ne kusuyorum ne bişey damak hassasiyetim cok bıde halsızlık regl agrısı gıbı agrı falan tabi nefes nefese kalmamda cabası
Gmzgm Ummuhanyeslova hic belirtim yok bundan önce bi kaybım var keşke biraz belirtim olsa da iyi olduğunu bilsem bu hafta kontrole gidicem insallah iyidir
Yazan 9+0🥰 tansiyonum düşüyor çok çarpıntım oluyor, bulantım oluyordu ama ilaç kullanıyorum iyi geldi bir de göğüs hassasiyeti var aşırı yorgun hissediyorum sürekli yatıyorum. Yazarken farkettim epey belirti varmış 😅
Bussuk Bugun 9 haftalık olduk. Sabah uyanınca mide bulantısıyla başlıyo halsizlik arada baş dönmesi gögüslerimde sizlıyor. Ama onun dılında cok şükğr iyim. Ama hamike oldumu kimse bilmiyır sadece eşim biliyor. Ben nazara cok inanıyorum. Karnımda belli hep kilo aldımı sanıyolar 😃