Sclozdgru 0-6 çok büyük olur. Hatta bazı markaların 0-3 leri bile büyük. Öncelikle bol bol zıbın alınmalı. Siz uzun kollu zıbını çok alın. Sonra tulum 0-3 ay ve 3-6 ay bollukta olsun. Yeni doğan 5-6 tane olsun. Çünkü kış bebeği. Yeri gelcek çift kat giydirceksiniz. Benim oğlum aralıkta doğmuştu. Kadife tulumlar çok iyi oluyordu. Penye tulum giyceği zaman altına alt pantolon giydirirdim. Üst zıbın uzun kollu olduğu için içine ayrıca gerek kalmıyordu