Bazı şeylere toleransım var ondan heralde ben de yan etki yaratmadı. Fitil yapamam zaten psikolojim çok bozuk. Kanamalı hamileyim sanırım bunu kabul etme sürecindeyim. Birde oraya bir şey sokarsam ben hastanelik olurum. Hamilelikten korktuğum için çocuk istemiyordum. Korktuğum ne varsa geliyor başıma. Başım dönsün sıkıntı yok yoldaşlar 😅 allahım sen büyüksün.