sutlukahve Kızlar son haftalarda tansiyon düşüklüğü yaşayan oldu mu? İlk aylar hiç böyle bir sorun yaşamadım ama 3-4 gündür tansiyonum çok düşüyor küçük özellikle 3lere düşüyor. Bayılacak gibi hissediyorum sürekli. Bunları yaşayan var mı? Doktoru ne dedi vs?
snowglobe sutlukahve ilk hamileliğimde yaşadım. Son haftalar da çok düşüyordu. Doktor korkulacak bi şey yok çıkmasın yeter demişti
madameux sutlukahve cikmasindan iyi ama seninki de cok dusuyormus dusurmesini destekleyecek seyler yeme bari
Kader_h sutlukahve düşüklük önemli değil. Tuzlu kraker yiyip dinlenin. Bende yükseliyor 14-8, 15-8 mahvoluyorum.
sutlukahve madameux dikkat ediyorum aslında ama yine düşüyor 🥲 tuzlu ayran içip duruyorum düştükçe Allah yardımcımız olsun