BusraTA Bebekistiyorum392 bat ne demek ?Beklenen adet tarihi mi ?Hep görüyorum ama açılımını bulamadım:)
Bebekistiyorum392 Sudenzzz inşallah hepimiz istediğimiz sonucu alırız ben de 1 buçuk senedir evliyim hiç korunmadık ama daha bebiş olmadı maalesef
Sudenzzz Bebekistiyorum392 inşallah canım ben de 1,5 senedir evliyim korumuyoduk 5 aydır deniyoruz olmadı bu ay yumurtlama takıbı yapıp degerlendirdim insallah olmustur
Bebekistiyorum392 Sudenzzz inşallah canım bende ilklerden çok takmıyordum çünkü doktorlar hep 1 seneye kadar olmaması normal diyorlardı ama şimdi 1 seneyi geçince benim de çok aklıma takılıyor maalesef
Bebekistiyorum392 Bebekistiyorum392 onu yapınca sanki daha çok düşünüp stres yapıyormuşum gibi geliyor sen yaptın mı
Sudenzzz Bebekistiyorum392 inşallah bende senin cuma gunu test yapmayı düşünüyorum ama eminde değilim 😕