Gizem-1009 Merhaba dün sabah kahverengi lekelenme oldu doktora gittik kan bebekten gelmiyor dedi doktor ilaç yazdı kullanıyorum ama hala hafiften lekelenmem oluyor bu durumda olan var mı varsa yazabilir mi 7 haftalık bebeğim
Glsm3434 Gizem-1009 bende de olmuştu aynı şekilde ama rahimde bir kanama yok demişlerdi muhtemelen kalan pis kan
Sedaduhaduru Benimde olmuştu bi iki hafta aralıklarla kahverengi lekelenme oldu progestan kullanmıştım sonra düzelmişti