Kızlar yarın kısmetse ilk kez çatı muayenesi olucam. Korkum yoktu ama burda sürekli bu başlık altında çatı muayenesineen “ay şöyle canım yandı, şöyle fena oldum” diye yazanları okudukça içime korku girdi. Normal doğum istiyorum Allah izin verirse. Ciddi anlamda zorlayıcı bir muayene mi? Normal doğum isteyip çatı muayenesinden korkmamda kendi kendime absürt geliyor ama neyse 😅