Gebelik şekerim var ve insülin kullanıyorum demin gebelik şekeri olup insülin kullananlarda doğum için 38. Haftanın ideal olduğunu gördüm. doğruluk payı var mı? Çarşamba doktora gideceğim ve ona göre doktorum ile konuşayım. Doktorum ısrarla normal doğum diyor devlet takipliyim ya bebeğime bir şey olursa 40 41 de bile gelebilir dedi bana… çok fazla beklemek doğru mu ? Özele git sezaryen istiyorsan dedi hatta.