Hey_makaron benimde moralim bozuk iki gündür ağla ağla sustum dün annemle kavga ettim eşimin zaten ne yaptığı belli değil bugünde Lisa arkadaşım vefat etmiş ona çok içim yandı annemde tanıyordu bir aramadi bile beni bide alt katta oturuyor iki gündür konuşmuyoruz hamile kadınım dimi insan bı arar bı iyi misin diye sorar ama artık bende kendimi çekeceğim hep onu fazla düşündüğümden oluyor artık yapmayacağım