merhabalar daha önceki aylarda betam 0.100 çıkıyordu bu ay da belirtilerim vardı 2 gün önce beta verdim sonuç 2.30 çıktı bugün tekrar test verdim 1.20 çıktı bugün regl olmam gerekiyor ama olmadım değerim neden 2 gün içinde düşmüş olabilir veya değerleri böyle olup yükselen var mı