Busemom canım geçen konuşmuştuk hastane konusunu vesile olacağındanmış. Medicana birden acayıp zam yaptı doğuma normal 5bin sezeryan 6 bin yuh dedim ve 32. Haftadan sonra doktor arayışına girdim bugün . Haftaya sedef hanıma gideceğim bakalım inşallah vesilenle içime siner bu strestende kurtulurum. Sana bu kadar uygun olmalarını nasıl açıklamışlardı onu merak ettim 😊