Esrabyndr Kızlar 21 haftalık da ayaklarım çok ağrıyor ve şişmiş ne yapabilirim geçmesi için sol kalçamdan ayak bileğime kadar fena bir ağrıyor oluyor neden acaba sizde de var mı
gayesblog Esrabyndr hareketsizlikten olabilir tuz, şeker, unu hayatınızdan çıkarın. Çok su için. Bence başka açıklaması yok vücut ödem yapıyor
Esrabyndr gayesblog evet tuzlu yiyorum açıkçası ama çokta haraketsiz değilim sürekli evde bir iş yürüyüş yapıyorum dışarda falan
Aylaa123 Esrabyndr bol bol su için gün içinde hareket ettiğinizdede dinlenin sürekli ayakta durmayın çok hareket etmekte hamilekikte ödeme sebeb oluyor ve havada çok sıcak sıcağında etkisi var su tüketimini arttırırsanız sıkıntı olmaz limonlu suda içebilirsiniz hem c vitaminş 🌸