Kızlar şimdi ben baby shower yapmak istiyorum fakat memlekete gidecez önce kaynanamlara gidecez bayramda ordayız eşim bı kaç gün kalıp dönecek bende sonra annemlere gececem ikiside farklı şehirler kaynanam gilde parti yapabileceğim ortam kurabilecegim kafa dengi kimse yok kendi olduğumuz sehidede gurbetteyiz benle eşim tekiz neyse annemlerin olduğu yerse kuzenler arkadaşlar falan var aramızda parti yapabilriz fakat eşim yok
Sorum şu sizce eşimsiz böyle kızlar arasinda parti yapıp esimlede eve dönünce beraber ya boyayla kıyafete sürüp yada boya tüpüyle sahilde yapsam olurmu nasıl olur ya eşimsiz saçma mi olur baby shower sizinde dusuncelerinizi almak istedim yada nasıl yapabilirim fikir verin🥰💙💕
Gurbetteki hamişler sizler nasıl yaptınız ??