minikkcivcivv ağustosta 4 yıl olucak araba alalı.Aralıkta peşinat verip taksitlere başlamıştık mayısta paranız elinizde olur dediler mayıs ayında tüm bu sisteme sahip firmalar battı.Birevim fuzulev ve eminevim hariç ,zaten bu ların hepsi birbirine bağlıymış.Eşim epey tehditler ve uğraşlar sonucunda oaramızı ağustosun sınunda aldı o sırada çok uyguna araçlar kaçırdık araç fiystları baya arttı falan.Biz yine iyi aldık bence ,bize verdikleri tarihten 3 ay gecikti sadece.Senelerce bekleyenler de varmış