4+6 haftalık gebeyim keseyi gördük şükür iyi dedi doktor 2 hafta sonra kalp için gelebilirsin dedi ama benim bütün belirtilerin kayboldu arkadaşları 15 gün nasıl dayanırım bilmem. Göğüs hassasiyetim filan aşırıydı ve bugün hiç yok. Sizce boş gebelik olabilir mi . Betam bu şekilde artıyor 171- 3 gün sonra 582-3 gün sonra 1700 sizce nasıl