lidyamom mesela 32+6 siniz ya ogun rapor alırsanız 32 hafta sayılıyor 33 hafta saymiyorlar (32+6 daki o 6 gün boşa gidiyor ) 33+0 da rapor alma zorunluluğu var , yani 32+0, 33+0 … 36+0 da mesela ben aldım bugün , tam hafta dönümü olmak zorunda devlet öyle belirlemis