Merhaba kızlar çok şükür bugün 10 gibi sezeryana alındım doğumum gerçekleşti kendimi o kadar çok korkutmuşum ki boşunaymış çok iyi geçti hiç böyle olaxağını bilmiyorrdum ne iğne ağrısı vs hiç zor değilmiş şuan bebeğime kendim bakıp desteksiz yürüyüş yapıp her ihtiyacımı görüyorum darısı bekleyenlerin başına inşallah ❤🙏