Bhar34 Hanımlar merhaba benim âdetim ayın 2 sinde olmam gerekiyordu ayın 1 inde oldum ped dolmadı ertesi gün sabaha bitti midem bulanıyor felaket bel ağrım var böyle olupta hamile kalan var mı
Aysegulll_37_annelikk Bhar34 eğer varsa çıkar bende adetime iki gün kala erken gebelik testi yapmıştım net cof çizgi çıktı varsa çıkıyor üstüne görmüş olabilirsin bazıları yaşıyor bu durumu
Babymom07 Bhar34 bir daha gelmediyse olabilirsin canım kan tahlili de verebilirsin o daha net sonuç veriyor
1prensesannesi__ Bhar34 ben ilk cocugumu birgun gecikme ile ogrenmistim gec dollenme falan degilse cıkar muhakkak
Happ Bhar34 amin canım amin rabbim kimseyi bu konuda sınamasın isteyen herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin güzel rabbim inşallah 🤲🏻🥺🙏🏻