Melliisaa Canım öncelikle kolay doğumlarımız olur inşallah bende 14 haftalık hamileyim bu 2. Hamileliğim ilk doğumumu spinal yaptım belden incecik bi iğne yapılıyor tabiki sen o sırada korkudan titrediğin için hiç bir şey hissetmiyorsun ayaklarından bi uyuşma geliyor belinden aşağını asla hissetmiyorsun ben sadece karnımda bi baskı hissettim saniyelik sonrasında bebiş çıkıyor seni dikiyorlar falan odaya çıkıyorsun sonrası bence kişiden kişiye değişen bişey acı eşiği meselesi , epidural hakkında sanırım normal doğumda oluyor yinede emin değilim 🤗