Boncugum_2024 Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak bu gün eşime mesaj gelmiş emzirme ücreti ile ilgili bu emzirme ücreti tek seferlik mi yatırılıyor yoksa her ay mi
Cimenn1223 Boncugum_2024 ilk defa duydum ama oyle birsey varsa da dogum ücreti gbi tek seferliktir her ay verilicegni sanmyorm
Boncugum_2024 madameux Eşim çalışıyor o hastane nin verdiği kağıti vermiş di bu günde mesaj geldi ama tek sefer likmi yoksa sürekli mi diye öğrenmek istedim