İyi günler kızlar birkaç gün önce hamile olduğumu ögrendm çok şükür son adet tarihim 18 nisan gittm hesaplayinca 6 haftalık oluyo .
Ultrason da baktm küçük bi kese var dedi sonra altan muayene etti küçük bi kese var çok yeni anlamissn hamileliğini dedi.Kan tahlili fln da yaptı bi sorun yok dedi.Simdi benim içim rahat olsn diye sizlere soruyorum herhangi bi sorun olur mu ? Dış gebelik fln gibi cuma günü gidicm ama size de soruyum dedim .Çok teşekkür ederim isallh hepimiz sağlıkla aliriz kucağımiza☺