Leyli_gul Kızlar bişey yemediğim zaman ağzımın içi kuruyor böyle değişik midemi bulandıran bir tat mı diyeyim tatsızlık mı oluyor diyeyim fırçalasam bile geçmiyor yani gün içinde sürekli ağzıma bişey atıyorum sakız çiğniyorum sizdede oluyor mu 11+6yım
Emos42 Ben 16+4 oldum en başından beri ağzımdaki kötü tat hiç geçmedi midemide o tat bulandırıyor zaten umarım sizin geçer
Leyli_gul Emos42 evet ya değişik bir kuruluk bir tat sanki hiçbişey yememiş aç geziyormuşum gibi oluyor
Tugba9106 Leyli_gul ben bu şikayetten ne çektim çok çok zor. Limon dan da beter bi tad geliyodu aşiri kuruyofu ağzimin içi . 3 ay çektim şuan geçti şükür. Herşey yiyemiyordum tiksinme de vardi .yavaş yavaş yemeye başladim artik .
Tugba9106 Leyli_gul sabirla geçecek inşallah. Bende daha hennüz tam geçmedi ama eski halimden çok çok iyim .Rabbim kolaylik versin size . Sürekli su için mutlaka .ben arıtma suyundan bile tiksindim içemiyorum .hazir içiyorum .günde 3.5 litre içiyorum.🥰