Aslisko Bugün tahlil verdim sonuç akşam çıktı doktorla konuşamadım sizce enfeksiyon mu var mg/dl mg/kg falan yazınca kafam karıştı çeviremedim bi de arkamdan reçete yazmış monurol 3 g gronul
findiktan11 Aslisko benim bildiğim kadarıyla(sağlıkçı değilim) lökosit miktarı 10-15 üstünde ise idrar tolu enfeksiyonu var oluyor. Tabi ki doktorunuz daha iyi bilir. Bunların enfeksiyonla alakası yok diye düşünüyorum
findiktan11 Aslisko epey yüksek kaçıncı haftanızdasınız mutlaka antibiyotik kullanın bebeğe zararı olmaz merak etmeyin. Asıl enfeksiyon bebeğe daha cok zarar verir