Iroke98_ Kızlar Antalyada hangi devlet hastanesinde doğum yaptınız ? Memnun kaldinizmi ? Önerebileceğiniz doktor, hastane varmı ? Yardımcı olun lütfen işin içinden çıkamıyorum. 😕
Gorkemm Iroke98_ ben 2 sene önce araştırma da doğum yaptım çok memnun kaldım ebeler doktor filan çok ilgiliydi doğumda baya psikolojik destekte oldular sağolsun normal doğumdu bu arada benimki
Gorkemm Ozgeeee2504 hem doktor hem ebe hem asistanlar giriyor kalabalık bi grup giriyordu doğum yaptığınız oda tek kişilik ama doğumdam sonraki servise alındığınız oda iki kişilikti
Ozgeeee2504 Gorkemm iki kişilik olması kötü ya önceki doğum yaptığım hastanede sadece ebe giriyordu doğumu
Betusyl Yeni açılan şehir hastanesi içinde iyi diyorlar bende henüz doğum yapmadım ama eğitim araştırmada düşünüyorum biraz eski bir hastane ama şehir hastanesinde randevu bulamadım
Gorkemm Ozgeeee2504 evet iki kişilik olması gerçekten rahatsız edici oluyor benim doğum yaptığım zamanlarda çok yoğundu bir de aşırı doluluk vardı. Birde benim doğum yaptığım zaman baya kişi girmişti doğuma 7-8 kişi vardı doktor asistan ebe filan derken zaten 2 kişi sadece oksijen ve nst ile ilgileniyordu bir kişi ultrason ile bebeği takip ediyordu nerde olduğunu filan doktor ve ebe doğuma yardım ediyordu baya kalabalıktı dikiş atan ayrı asistandı bebekle ilgilenen 2 hemşire ayrıydı
Ozgeeee2504 Gorkemm bu kadar kalabalikta cidden rahatsız edici ya ben rahatsız olurdum ilk kızımı kontrole diye gidip açılma var diye sancı vermişlerdi saatlerce hastanede sürekli nst muayene derken mahvolmustum Allah’tan oğlumda sancım gelmisti evde son ana kadar bekleyip hastaneye gittikten 10 dk sonra dogurmustum bu kadar çok müdahale ve insan da iyi değil bir doktor bir ebe filan bir hemşire filan yeterli gibi ama bilemedim devlet hastanesi olinca çok seçim hakki da olmuyor gönlüne göre bir yerde
Gorkemm Ozgeeee2504 ya utanma konusunda evet ama size psikolojik olarak destek olan insan da çok demek oluyor o benim ilk doğumdu haliyle gerginim filan ama herkes o kadar güzel moral verip destek olmuştu ki ben çok memnun kalmıştım tek sıkıntı kapılar hep açık yan taraflarda kadının biri acıyor dayanamıyorum diye bağırıp bir yerleri yumruklarken her yer inliyor haliyle ilk olunca da o durum insanın psikolojisini baya yıpratıyor benim de gelmemişti oğlum suni sancı bağlanmıştı nst ye bağlı bir şekilde geçirmiştim içerde zamanı
Betusyl Şehir hastaneside denene bilir belki , bende ikisi arasında kararsız kaldım ama şehir hastanesine randevu bulamadım 33 haftalik olduk o yüzden sanırım eğitim araştırmada yapıcam doğumu Allah iyilerle karşılaştırsın
Ozgeeee2504 Gorkemm suni sancı fena birşey ya insanın kendi sancısı çok daha hafif ve dayanilir oluyor bende suni sancı aldigimda baya bir bagirmistim sanırım ama kendi sancimda asla sesim çıkmamıştı kalabalıkta ister istemez rahatsız ediyor sürekli gelen giden o yuzden kendi sancimi hep evde cektim
Gorkemm Ozgeeee2504 kendi sancım nasıl bilmiyorum son anlarda sanırım artık kendi sancım gelmişti ama ikisinde de bağıracak kadar bi acı yaşamadım ben herkesin farklı olmuş deneyimi gerçekten suni sancıda