Akdgnsyma Merhaba sağlık ocağında kan verdim gebelik için 14516.00 yazıyor sonuçta son adet tarihim 24 Kasım sağlık ocağındaki hemşire bayan 15 20 günlük falandır dedi hastaneye gideceğim randevu aldım ama internette bir sürü şey yazıyor kafam karıştığı için buradan sormak istedim ilk hamileliğim hiç bu konular hakkında bilgim de yok yardımcı olur musunuz
bulutunannesi33 Akdgnsyma doktordan randevu alın bence kese gorunur hatta 7 haftalık falansa kalp atısı bıle duyulabılır
mcansum Akdgnsyma en iyisi doktor canım cnku ultrosndan bakıyor ve kese durumuna baglı böyle degerler farklılık gosterıyor.
svmeybgl Akdgnsyma ablamın Adeti 1 hafta geçince o değere yakındı . Tek gebelikti . Bhcg kişiden kişiye göre değişiyor . Son adet tarihine göre genelde baz alınır ultrason ile eşleştirilir
Cansn Akdgnsyma normal değerin hatta gitsen keseni kalp atışını bile duyarsın belki yükselmiş baya. İki gün sonra kontrol kanı ver haftaya git doktora. 6-7 haftalık falandır şu an.
Sofita Benim kan tahlilim bu sekildeciktiginda 6. Haftadaydim doktor beta hcg nin kac oldugu cok onemli degil yukselmesi onemlo demisti bana ama baya yuksek guzel cikmis
Akdgnsyma Acaba dış gebelik olabilir mi biliyorum sizde doktor değilsiniz ama biraz karamsar bi insanım aklıma kötü ihtimaller geliyor
CansuCaTurkmen 24 kasım son adet tarihiniz ise zaten 2 hafta kadar bir gecikme söz konusu olmuş oluyor 15-20 günlük değil son adet tarihinden hesaplama yapılarak söylenir doktorlar bu şekilde takibini yapıyor. Bu da 6-7 haftalık olduğunu gösterir. Bu haftalara göre de beta herkeste farklılık gösterir ama önemli olan düzenli yükselme olup olmadığıdır. Hayırlısı olsun sağlıkla gelsin ☺️
Akdgnsyma CansuCaTurkmen sağlık ocağındaki hemşire 15 20 günlük dedi tabi doktor degil sonuçta inşallah dediğiniz gibidir teşekkür ederim
Akdgnsyma Cansn o kadar diyorsunuz yani cok sevindim gerçekten yarın sağlık ocağı takibi için gideceğim yine kan vermeye sonra doktora inşallah teşekkür ederim yorumunuz için