Şuan 39+2deyim. Doktorum cuma gününe kadar gelmezse suni sancı vermek istediğini söyledi. O gün de tam 40.ı haftamı dolduruyorum.Sizce hemen almalı mıyım? Yoksa 41. Haftamı doldurana kadar kendi sancımı mı beklemeliyim? Kafam çok karıştı😐 Kendisi pazar günü izne ayrılıcakmış o yüzden cuma günü doğumumu gerçekleştirmek istiyor sanırım.