elifodabasi35 bende fl 3 hafta geri hep 1buçuk aydır. Bugün 36+1im 2430 çıktı. Kan akışı, doppler, amniyon sıvısı normal, ayrıntılı ultrason sorunsuzdu. o zaman ya bebek minyon ya ölçüm hatası var ki başka doktorlarda 2 haftaya 1 haftaya düşüyor geriliğimiz ya da bilinmedik bir rahatsızlık var .
Beklemekten başka çaremiz yok canım benim napabiliriz ki ağlamak can sıkmak boş. Bebeğe daha da zararlı. yenmesi gereken her şeyi de yiyorum için rahat etsin boşver