Mervemoommm Bence önemli değil benim için çok fazla abartı olmadığı sürece Eşlerinizle aranızda kaç yaş var?
Mommytwice2 Mervemoommm bence biraz yaş farklı olmalı ama o kadar afaki değil tabiki. Erkekler geç olgunlasiyor
ZeynepDuru17 Mervemoommm eşim 94 doğumlu ben 97 li ama aşırı şekilde olursa sıkıntı bence 30 yaşındaki birinin 45 yaşında biriyle evlenmesi fikir yaşantı itibariyle etkileyebilir örnek veriyorum
dogurangaplumba Mervemoommm yoo benim eşimle aramda 9 yaş var gel gör ki evde 3 çocuk oldu cocuklardan çok eşim kuduruyor benim büyük kızıda delirtiyor bebişimde o gürültüde uyumaya çalışıyor ben ise huni takmış bir şekilde kendime uygun tıralelli hastanesi arıyorum 🤣🤣
Balyanaklikoalam Mervemoommm esim 1 yaş büyük ama bence daha fazla olmalı çoğu konuda anlaşamıyoruz olgunlasmaları uzun sürüyor bence
Sel-sel 6 yaş var aramızda o büyük ama eşim olgun biridir yani daha az bi yaş farkı da olsa anlaşırdık sanırım biraz karakter yapı meselesi oluyor