nemesss dört gün geciktim gün içinde kaset test yaptım ama negatif. kan mı vermeliyim yoksa ilk idrarımla mı testi yapmalıyım. illaki böyle bi soru vardır burda ancak göremedim kusura bakmayın :/ ve hiç bir belirtim yok ne karın ağrım ne göğüs hassasiyeti
Sermindrgt nemesss canım sabah ilk idrarınla bir test yap sonrasında baktın var bişey zaten gidip kan verirsin❤️
Esra-135 nemesss Canım mevsim değişikliğinden dolayı olabilir bende 12 Günlük gecikmeden sonra regli oldum bende kaset test erken gebelik testi ve kan testi 5 günlük gecikmede negatifti . HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN Canım. 🫶🙏🫶