Seyma2424 Gebelikte Progesteron 13.35 den 9.7 ye düşmesi neyin belirtisidir doktor değerin düşük olduğunu fitil başlayacağını söyledi ama 6+2 de yim kese gözükmedi beta 1293
Niloyaaaaa Seyma2424 haftanıza göre beta değeriniz düşük bu değerde kese gözükmez zaten muhtemelen geç döllenme olmuş doktorunuz bu konuda bişey dedi mi? Progestan hakkında pek bilgim yok kuzum ama düşük tehlikesinin olduğu durumlarda veriyorlar diye biliyorum