kızlar merhaba. bn iki kere kalp durması sonucunda kürtaj oldum 3 aydır da demiyoruz ama gebelik yok bugün kontrole gittim doktor Bi sorun görünmüyor eşin den sperm testi alalım dedi nasıl oluyo eşim çok utangaç biri çok özür dileyerek soruyorum uzun Bi işlem mi eşimi ikna edeyim ona göre