Aseleslemmom Bhraydn2708 benimde ikili test riskli çıkmıştı eurofinse kan verdim sonuç bekliyorum 15 günü bulur dediler banada
Drfatma myavocado ben de Ankara da intergen e yaptırmıştım. Sahibi olan genetik doktorunu doktorumuz önermişti. İkili riskli çıkınca çok endişelenmiştim sağolsun ilgilendiler çıkınca hemen aradılar
Drfatma Dilarac çok geçmiş olsun,bu da sonuçta bir tarama testi kesin tanı için amniyosentez gerekir sizi yönlendirmediler mi onda temiz çıkabilir
Dilarac Drfatma yaptırdım ama ultrason bulgularıyla doktorum yanılmaz dedi sonuç gelince doğum olacak
Esmeray Dilarac fetal sonucu gelmedi mi ? Bende de 3 lü tarama da trizomi 113 de 1 çıktı detaylı da kalbi delik çıktı ama fetal temiz geldi
Drfatma Dilarac anladım inşallah süreç sizin için olabildiğince kolay ilerler , Allah yardımcınız olsun 🪻
Ella06 Aseleslemmom Aseleslemmom bakılan panele ve hastalıklara göre fiyat değişikliği oluyormuş sanırım. Siz hangilerine baktırdınız acaba?
Ella06 Aseleslemmom Aseleslemmom teşekkür ederim fiyatı uygun gelince tüm panel bakılmadığını düşünmüştüm teşekkür ederim. Sonuçlarınız güzel çıkar inşallah
Aseleslemmom Ella06 inanın başka fiyatları bilmiyorum direk doktorumun yönlendirmesiyle hareket ettim 3 5 i düşünmedim anlaşmalı oldukları için bu fiyattır belkide ama hepsi dahil
Ftmax00 yeni-annelik canım benimde risk 1:210 çok stres yapıyorum 200 üstü az riskli diye firma mı söyledi sana yoksa doktorun mu bende de ultrason da hiç bi bulgu yok kanda çıktı risk yazıyor sadece daha doktorla konuşamadım
yeni-annelik Ftmax00 doktor söyledi 1:200 e yakın tüm değerler risk taşıyor o yüzden fetal dna önerdiler bize benimde ultrasonda hiçbir bulgu yoktu ama kanda risk çıktı
Ftmax00 yeni-annelik yani 1:200 üstü olunca mesela benim ki 1:210 ya fetal dna ya gerek yok gibi mi dedi
yeni-annelik Ftmax00 1:200 e yakın olduğu için ne yazık ki risk grubunda oluyor 1:200’ün çok daha üstünde olsaydı risk azalırdı içinizin rahat etmesi için fetal dna yaptırabilirsiniz